Menü Bezárás

Kezelésre telefonon, e-mailen és Messengeren lehet bejelentkezni. A telefont gyakran kikapcsolom a kezelések alatt, de MINDENKIT visszahívok, minden üzenetre válaszolok, amint szabaddá válok.

Az alábbiakat biztosítom:

  • Tiszta, rendezett, nyugodt környezetet.
  • Minden Vendéget tiszta lepedő, törölköző, fejpánt, vagy beterítő kendő várja.
  • Kizárólag professzionális termékekkel dolgozom.
  • Folyamatosan továbbképzésekre járok, hogy mindig a legkiválóbb kezelést nyújtsam.
  • A márkák és a forgalmazók által előírt protokollt és kezelési időket szigorúan betartom.
  • Természetesen egyénre szabott kezeléseket biztosítok .
  • A Pedikűr – úgy vélem – egy meglehetősen intim közeget igényel, így egyszerre csak egy Vendéget kezelek, így is biztosítva a nyugalmat.
  • Minden Vendégemet szeretettel kínálom egy csésze finom teával vagy kávéval.
  • Téli időszakban a kezelőágyon hőpaplan is biztosítja a „melegséget”.
  • Kezelés közben (is) figyelembe veszem az egyéni igényeket.

Amit én kérek:

  • A megadott időpontokat igyekszem tartani, nagyon ritkán fordul elő, hogy várni kelljen.
    Kérem, próbáljon időben érkezni. Késés esetén nem áll módomban a kezelés időtartamát meghosszabbítani, megtisztelve evvel a következő kezelésre pontosan érkezőt.
  • Maximum 10 perc késést tudok tolerálni. Az ezt meghaladó késés a kezelést módosítja, viszont a lefoglalt kezelés teljes ára fizetendő.
  • Az idő a mai felgyorsult világban drága kincs, éppen ezért fontosnak tartom, hogy tartsuk tiszteletben egymás idejét. Ha valami közbejön és nem tud eljönni a megbeszélt időpontban, nincs semmi gond, megbeszéljük, átrakjuk, de ezt legalább 72 órával a lefoglalt időpont előtt kérem jelezni, hogy legyen időm kiajánlani azt másnak. Ha 24 órával előtte mondja le, úgy a kezelés 30%-át, ha aznap, akkor 50%-át fel kell, hogy számoljam készenléti díjként, következő időpontot pedig csak akkor tudok adni, ha a díj átutalásra kerül. Amennyiben az időpont nem kerül lemondásra és nem jelenik meg, abban az esetben következő időpontot csak úgy tudok biztosítani, ha az elmaradt szolgáltatás teljes összege rendezésre került. Két jelzés nélküli meg nem jelenés esetén pedig el kell engednünk egymást. Úgy gondolom, nem mentség a feledékenység. Én sem
    felejtem el Önt és várom minden esetben a megbeszéltek szerint! Természetesen vannak kivételes helyzetek, amit elfogadtam eddig és ezután is így lesz.
  • A kezelések átlagos hossza miatt a fogadható vendégek száma limitált, ezért a bejelentkezéses rendszerből adódóan a lefoglalt, de fel nem használt idő számomra és a többi várakozó vendég számára elveszett. Köszönöm, hogy ezt megérti és tiszteletben tartja. Az időben le nem mondott szolgáltatás mástól veszi el a lehetőséget, nekem pedig anyagi kárt okoz.
  • Köszönöm, ha jelzi, hogy beteg, lázas. Legyünk egymásra tekintettel, ne fertőzzük meg egymást.

A fenti szalon etikett a kölcsönös, kellemes és hosszú távú együttműködést szolgálja, megírását az élet kényszerítette rám.